onsdag den 5. december 2012

I-I-I workoooouuut

Holdte fridag dag igår, også stod den på ren cardio idag. Fik selskab af min anden Nanna (Yup, jeg er så heldig, at have to. :-)), og er egentlig begyndt og have det okay med, at træne sammen med andre. Jeg har fundet ud af, at jeg faktisk stadig er god til og træne lige så tungt og presse mig selv til det yderste, selvom jeg har en veninde med. 
Derudover synes de, at jeg gør mit arbejde godt og vil gerne have lidt hjælp - hvilket jo kun er et kompliment til mig, og noget som jeg er rigtig glad for! Så tusinde tak til mine kære damer. :-)

Programmet fra idag er tyvstjålet fra Amanda Louise - amandalouise.dk - som jeg generelt er rigtig inspireret af, og hapser mange kost- og træningstips fra! :-) Dagens program er for mig rigtig effektivt, og giver lidt mere variation i forhold til "bare" altid og powerwalke. Jeg ville hjertens gerne, men hverken kan eller "må" løbe, fordi jeg spiser så få kulhydrater, at jeg risikerer, at min krop tærer på min muskelmasse i stedet for det sukker jeg får fra kulhydraterne. Grunden til dette er, at min puls når op på et stadie, hvor jeg sukkerforbrænder i stedet for at fedtforbrænde, når jeg løber i længere i tid. Og det ville skisme være dumt og trække fra muskelmassen, når det er den der skal øges! :-) men det her program er effektivt, kalorieforbrændende og rigtig godt for benmullerne!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar