fredag den 30. november 2012

Such a fucking day

Jeg har haft og har verdens bedste dag foran mig - og det mener jeg virkelig! 
Blev hjemme fra skole idag fordi jeg havde sådan ca. 10.000 ting (overdrivelse fremmer forståelsen), som jeg skulle nå, og jeg kunne godt se på det hele, at de 3 timer jeg havde når jeg kom hjem fra skole IKKE var nok. også ville jeg gerne sove til mere end kl. 06. :-) 
Men jeg stod faktisk allerede op 08.30, og gik en morgentur med Prut, så cyklede jeg op til Mulen og fik redet ham, hjem og rydde op og gøre rent, betale regninger og nu sidder jeg lige og venter på, at Nanna kommer, så skal vi ned og handle ind til i aften, der er nemlig J U L E F R O K O S T!! Julefrokostén vel og mærke... Den årlige med alle de gamle, og nye, allerbedste røvhuller. Jeg lyver virkelig ikke når jeg siger, at det plejer og være den bedste fest på hele året! :-) Ihj hvor jeg glæder mig! 
De drenge der står bag det spiser sammen inden, også kommer alle damerne og en masse andre ved en 21 tiden, også går det eller galt! :-D Nanna, Louisa og mig skal spise sammen inden, hos mig også kører min mor os derud. Så jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg får en fuldstændig gennemført fantastisk fredag aften! :-) 
Skal nok smide et par outfitbilleder og lidt stemningsbilleder op imorgen.

Ha' en SKØN fredag aften kære damer!






Billederne er fra før sidste års julefrokost. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar